Pelayaran Malam Tahun Baru melalui Vienna dengan harga 1740 euro

Vienna

Tahun 2014 akan berakhir dan sudah ada banyak syarikat yang mulai menawarkan pelayaran sungai mereka yang berbeza semua yang ingin menghabiskan malam terakhir tahun ini dalam pelayaran dan menjauhkan diri dari makan malam keluarga, di mana kakak ipar yang bertugas dipercayai paling pintar di alam semesta.

Salah satu tawaran itu, adalah tepatnya yang kami sampaikan ke laman web ini hari ini dan kami telah jatuh cinta sepenuhnya, untuk perjalanannya, untuk lawatan yang dapat dilakukan dan tentu saja untuk keselesaan yang dilalui oleh pelayaran ini keberangkatan akan menawarkan kita di Sepanyol, akan membawa kita untuk memulakan perjalanan di pelabuhan Passau Jerman.

Lawatan lengkap pelayaran ini, jika anda mempunyai harga 1740 untuk 8 hari penuh, adalah berikut;

• Hari 1 - Sepanyol - MUNICH - PASSAU

Pembentangan di lapangan terbang untuk menaiki pesawat ke Munich. Ketibaan, bantuan di lapangan terbang dan pindah ke pelabuhan Passau untuk menaiki kapal pesiar A- ROSA BELLA. Pada saat-saat terakhir kami akan menawarkan koktel dan makan malam selamat datang di mana kapten dan kru akan mengucapkan selamat pelayaran. Malam di atas kapal. Navigasi.

• Hari 2 - MELK

Papan penuh di atas kapal. Pukul 08:00 kami akan berlabuh di MELK. Selepas sarapan, lawati (pilihan) ke Melk Abbey, yang dibina pada separuh pertama abad ke-XNUMX. Ini adalah bangunan barok primitif, yang mempunyai siluet yang sangat mengagumkan. Perpustakaannya dan gereja biara adalah unsur yang paling penting, tetapi keseluruhan pembinaan itu sendiri adalah pemandangan sebenar. Navigasi petang. Nikmati pemandangan indah dan kemudahan terbaik yang disediakan oleh A-Rosa BELLA: spa, sauna, urut, kecergasan. Makan malam bufet. Malam di atas kapal

• Hari 3 - BUDAPEST

Papan penuh di atas kapal. Jangan ketinggalan pintu masuk ke kota Budapest, cukup menakjubkan dari geladak matahari. Bufet sarapan pagi. Turun untuk lawatan (pilihan) ke bandar yang indah ini. Kita akan dapat mengagumi Parlimen, opera, Katedral San Esteban, Kastil. Dll kembali ke kapal untuk makan tengah hari bufet. Waktu lapang hingga jam 17:00 petang bahawa kami akan berangkat ke Bratislava. Makan malam bufet dan malam di atas kapal. Navigasi.

• Hari 4 - BRATISLAVA - VIENNA

Papan penuh di atas kapal. Pukul 08:00 kami akan memasuki Bratislava, ibukota Slovakia. Selepas sarapan, lawatan berjalan kaki ke bandar pilihan. Kami akan mengunjungi bandar lamanya dengan banyak istana, gereja dan muzium. Masa lapang. Kembali menaiki kapal. Makan tengah hari bufet. Pada sebelah petang kami akan terus berlayar ke Vienna, di mana kami akan tiba pada pukul 20:00 malam. Masa lapang di bandar yang indah ini. Kami mencadangkan berjalan-jalan malam melalui pasar Krismasnya. Makan malam bufet dan malam

• Hari 5 - Malam Tahun Baru VIENNA

Bufet sarapan pagi. Lawatan panorama (pilihan) bandar, di mana kita akan melihat antara monumen lain: istana kekaisaran Hofburg, dataran Maria Teresa, opera, istana Belvedere. Makan tengah hari di atas kapal. Masa lapang untuk terus menikmati bandar. Pada waktu makan malam gala-buffet, dengan muzik live. Pada bunga api tengah malam.

• Hari 6 - VIENNA - DURNSTEIN

Papan penuh di atas kapal. Sepanjang pagi kami akan melalui salah satu kawasan paling indah yang dilalui Danube, yang disebut Wachau. Pukul 13 tengah hari kami akan tiba di Durnstein, salah satu bandar yang paling biasa di kawasan ini, terkenal kerana telah dipenjarakan di istananya Ricardo Corazón de León .. Masa terluang untuk berjalan dan menemui salah satu kawasan paling indah di Danube di Austria, diisytiharkan sebagai Tapak Warisan Dunia. Saya kembali ke kapal untuk makan malam. Navigasi.

• Hari 7 - LINZ

Papan penuh di atas kapal. Selepas sarapan bufet, kami mencadangkan lawatan (pilihan) bandar, yang memelihara sejumlah besar monumen, menyaksikan sejarah berabad-abad dari ibu kota Upper Austria. Menyoroti dewan bandar lama, dari abad ke-23, rumah Mozart, katedral terbesar di negara ini, dll. Waktu senggang di kota hingga jam 00:XNUMX malam bahawa kami akan berlayar ke Passau. Makan malam bufet dan malam di atas kapal.

• Hari 8 - PASSAU - MUNICH - SPAIN

Sarapan pagi dan turun. Pindahkan pada waktu yang ditentukan ke lapangan terbang untuk menaiki pesawat ke Sepanyol. Tamat perjalanan dan perkhidmatan kami.

Pelayaran ini mungkin kelihatan mahal, tetapi merangkumi;

• Penerbangan Sepanyol - Munich - Sepanyol
  • Pindahkan lapangan terbang - pelabuhan - lapangan terbang
  • 7 malam di pelayaran A Rosa Bella
  • Papan penuh ditambah
  • Sarapan bufet, makan tengah hari dan makan malam

Bersedia untuk menghabiskan akhir tahun dengan kapal pesiar?.

Tinggalkan komen anda

Alamat email anda tidak akan disiarkan. Ruangan yang diperlukan ditanda dengan *